איך בוחרים חברת נקיון?

אם אתם מתלבטים בנושא בחירת חברת נקיון הגעתם למקום הנכון. אין ספק שלעבוד במקום נקי ומטופח נעים הרבה יותר לכולם ולכן חשוב לבחור חברת נקיון מתאימה שעושה את העבודה לאורך זמן ביעילות ובצורה הטובה ביותר. שלא כמו בבית בו הדיירים מחליטים על מתי יבוצע הניקיון, כל כמה פעמים בשבוע ואיך הוא יתבצע, בבנייני משרדים ובמקומות עסקיים יש לדאוג לרכוש מוצרי נקיון, ולהתמיד בשגרת נקיון קבועה- יומית, שבועית ונקיון תחזוקה בהתאם.

משרדים חשוב לנקות:

ברגע שיש מספר רב של עובדים במקום אחד יש לכלוך. וברגע שהעובדים נמצאים באותו מקום באופן יום יומי יש צורך לדאוג לניקיון של המקום על מנת שיהיה נעים ונוח לעבוד בו. ניקוי המטבח, ניקוי חדרי השירותים, ריקון הפחים ודאגה תמידית שאזור העבודה של כל עובד יהיה נקי ונעים לעבוד בו.

מעבר לנקיון היום יומי של המשרד יש לדאוג לתחזוקה שוטפת שכוללת נקיון של השטיחים ניקוי החלונות על ידי שימוש של חומר לניקוי חלונות, ניקוי יסודי של חדרי השירותים ואפילו ניקיון של המגירות והארונות בכל החדרים במשרד ובעמדות העבודה השונות.

דגשים בבחירת חברת ניקיון למשרדים:

במשרד של חברה או ארגון יש הרבה מאוד ניירת מסווגת ומסמכים עסקיים שלא צריכים להגיע לידיים הלא נכונות. יש ניירת שצריך לגרוס ויש פחים שצריך לרוקן בהתאם. לכן חשוב שעובדי הנקיון של חברת הנקיון שמגיעים לנקות את המשרד יהיו עובדים יסודיים, נאמנים ואמינים ושלא יגעו בניירת לא רלוונטית, לא יאבדו או יזיזו פריטים חשובים וידעו מה לזרוק ומה לגרוס בהתאם.

חשוב לקבל המלצות על חברת הניקיון בעיקר במספר העובדים ובעמידה בזמנים. על חברת הניקיון להעמיד מספיק עובדים כולל מחליפים בעת הצורך על מנת שלא יקרה מצב בו המשרד נשאר מלוכלך או ללא עובד ניקיון לאורך יום שלם או יותר מכך ושאם מדובר במשרדים גדולים עם מרחבים גדולים יהיו מספיק עובדי ניקיון ושלא כל עבודת הניקיון תיפול על עובד אחד שלא יספיק לנקות את כל השטח בזמן.

בכדי למצוא חברת ניקיון מומלצת המותאמת לניקוי המשרד שלכם מומלץ להיוועץ עם משרדים דומים ולאחר מכן לשכור את שירותי החברה לניסיון ובהתאם לחוויה להחליט אם להמשיך הלאה שכן משרד נקי כאמור, הוא הרבה יותר מסביבת עבודה נעימה ונקיה אלא גם מקום שלא מתפתחים בו חיידקים או מחלות, כיף לבוא אליו והוא שומר על איכות הסביבה האישית של העובדים ועל הבריאות שלהם.

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן