דווקא עכשיו חשוב לשמור על היגיינה וניקיון

אם יש משהו חיובי ששנת 2020 לימדה אותנו וחינכה אותנו לעשות זה להבין כמה ההיגיינה והניקיון חשובים ולהקפיד עליהם. הבדיחות רצות ברשת ללא הפסקה שהשנה הזו עם המגפה העולמית שהתפרצה לה פתאום לימדו אותנו לשטוף ידיים עם סבון, לנקות את הידיים היטב להתעטש לתוך המרפק ולשמור מרחק זה מזה במקומות הומים. כביכול דברים שהם הגיוניים לשמירה על הבריאות וההיגיינה האישית ועם זאת הינו צריכים מגפה בשביל ללמוד את זה….

שמירה על ההיגיינה והניקיון בכל מקום:

מגפה עולמית היא לא צחוק והיא בהחלט חידדה אצלינו את ההבנה ואת הצורך שצריך לשמור כמה שיותר על ההיגיינה האישית שלנו, על החשיפה שלנו לאנשים שאנחנו לא מכירים ואנשים במקומות ציבוריים וגם כמובן החשיבות הרבה לשמירה על הניקיון בכל מקום בו אנו נמצאים.
זו לא חוכמה לגור בבית נקי ולשמור בו על הניקיון אם אתם הולכים כל בוקר למקום עבודה שאינו נקי ואינו שומר על כללי ההיגיינה הבסיסיים ואם אתם שולחים את הילדים שלכם ללמוד במוסדות חינוך שאינם נקיים מספיק. ובאמת שלא צריך מגפה עולמית בשביל תנאי ניקיון והיגיינה בסיסיים אבל טוב שהיא באה בכדי להזכיר לנו שדווקא עכשיו חשוב לשמור על היגיינה וניקיון.

נתחיל בהיגיינה האישית:

קודם כל תתחילו בלשמור על עצמכם ועל ההיגיינה האישית שלכם. האחריות שלכם היא קודם כל אישית עליכם ורק לאחר מכן כלפי הסביבה שלכם. הקפידו על מקלחות, על שטיפת ידיים כמו שצריך (לא חסרות הדרכות ברשת איך צריך לשטוף ידיים בצורה נכונה למי שעדיין לא יודע) וכמובן בשימוש בחומרי ניקיון איכותיים וטובים ועמידים. לעיתים סבון לא מספיק ויש צורך באלכוג’ל ומוצרי ניקיון נוספים וחשוב שיהיו לכם בהישג יד. לזה כמובן תוסיפו את המסכה החד פעמית שתדאגו להחליף בכל יום או מסכה רב פעמית שתדאגו לכבס בתדירות גבוהה וכמובן כמה שפחות מגע פיזי עם אנשים מסביבכם בעיקר אם מדובר במקומות ציבוריים או באנשים שאתם לא מכירים. המלצה נוספת היא לקחת אתכם כפפות חד פעמיות שתוכלו להשתמש בהן בעת הצורך בכדי לא לגעת בחפצים במקומות ציבוריים וגם כמובן מגבונים בכדי לנקות משטחים שאתם חייבים לגעת בהם.

זה מוביל אותנו ישירות לניקיון הסביבה שלכם. תדאגו לסביבה אישית נקייה והיגיינית- עם ספריי לניקוי משטחים, מגבונים עם אלכוהול, ניקוי יסודי של מקום העבודה שלכם אפילו יותר מפעם. מעבר לכך תדרשו ממקום העבודה שלכם שידאג לניקיון המקום באופן קבוע עם חומרי ניקיון וחיטוי איכותיים בכדי לשמור על מקום העבודה כמה שיותר נקי וסטרילי במיוחד בתקופה זו.

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן