כלים חד פעמיים למשרד

כלים חד פעמיים משמשים את כל המשרדים היום לצורך יום יומי במשך שבוע העבודה וגם באירועים של המשרד. הם חסכוניים ושימושיים בעיקר כשיש הרבה עובדים במשרד והרבה מאוד כוסות קפה ששותים במהלך היום וגם בהרמת כוסית או באירוע חגיגי. ניתן למצוא בשוק מבחר גדול למדי של כלים חד פעמיים למשרד, פשוטים, מהודרים ואפילו מתכלים- רק צריך לבחור ולרכוש ת הכמות המספרת.

הזמנת חד פעמי לעסקים:

חד פעמי הוא דרך התנהלות נוחה, יעילה, זולה ושימושית. גם בעידן בו אנו מבינים את החשיבות של שמרה על הסביבה עדיין ניתן להשתמש בכלים חד פעמיים מתכלים אשר מחירם אינו יקר המיוחד וכך לאפשר שימוש יום יומי במשרד בחד פעמי לעסקים במינימום פגיעה בסביבה.

כלים חד פעמיים למשרד הינם נחוצים שכן ברגע שמדובר במשרד גדול עם הרבה מאוד משתתפים גם אם לכל אחד יהיה בקבוק מים אישי או כוס קפה אישית משלו עדיין יהיה צורך בכפיות ערבוב, סכין ומזלג לארוחות הבוקר והצהריים , מפיות ועוד.

קנייה מרוכזת של כלים חד פעמיים למשרד שמתבצעת בחוכמה ובצורה נכונה תחסוך לכם הוצאות רבות של ההוצאות השוטפות של המשרד וגם מקום אחסון שהרי כוס קפה רב פעמית לכל עובד צריכה מקום במדיח בכיור או בארון לעומת כוסות חד פעמיות שנארזות בצורה חסכונית שאינה תופסת הרבה מקום ומאפשרת אחסון נוח בארוניות של המטבח. משרדים רוכשים לרוב כלים חד פעמיים למשרד בכמויות גדולות למדי ולכן מומלץ תמיד לרכוש כמות מספקת ולאחסן חלק ממנה בארון הציוד ליתר ביטחון בכדי שלא יחסר.

דגשים חשובים בבחירת כלים חד פעמיים למשרד:

  1. כמות העובדים שנמצאת בכל יום במשרד – יש לספק כמות מתאימה של כוסות שתייה חד פעמיות לשתייה קרה, שתיה חמה, כפיות ערבוב, מפיות וכלי אוכל נוספים בהתאם לצורך.
  2. כמות הארוחות שאוכלים במשרד- האם אוכלים בחדר אוכל ומחוץ למשרד ואז רק שותים במשרד? האם יש מטבחון ובו אוכלים צהריים ולכן יש צורך גם בכלים חד פעמיים לארוחות במהלך היום?
  3. אירועים שיש במהלך החודש- ברגע שיש הרמת כוסית והגשה של אוכל באירוע יש צורך בהגדלת כמויות החד פעמי שנרכש
  4. בחירת סוג הכלים- כוסות חד פעמיות שמותאמות רק לשתייה קרה או כאלה שמתאימות גם לשתייה חמה, כלים מתכלים מנייר פלסטיק או במבוק
  5. סוג הכלים שצריך- האם אפשר להסתפק בכוסות כפיות ומפיות או שיש צורך בצלחות קערות וכלי הגשה
  6. מחיר הכלים- במידה ואתם רוכשים כמות גדולה של חד פעמי לכמות גדולה של עובדים רצוי למצוא ספק שימכור לכם את המוצרים במחיר סיטונאי מתשלם.

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן