אריזות אוכל ייחודיות

“אל תסתכל בקנקן אל מה שיש בתוכו” הוא פתגם שכבר כמעט ולא שומעים היום. כל מי שעוסק בתחום המזון יודע עד כמה חשובה האריזה לא רק מבחינת הפונקציונליות אלא גם מבחינת הנראות ככה ש”הקנקן” הופך להיות מאוד חשוב.

כיום, לא רק שאריזות אוכל צריכות להיות חזקות, קשיחות ועמידות בפני טמפרטורות שונות (בייחוד אריזות אוכל חם) , אלא הן גם צריכות להיות יפות ומושכות לעין. בעלי עסקים בתחום המזון הבינו כי אריזות אוכל הן הרבה מעבר לאריזות אוכל חם ואפשר לעשות בהן שימוש חוזר החל משקיות רב פעמיות ממותגות שאפשר לקחת לחוף הים או לקניות בסופר ועד אריזות טייק אווי מחומרים ממוחזרים העוזרות לשמור על איכות הסביבה.

האריזה היא חלק בלתי נפרד מהמוצר עצמו ואם מדברים על אוכל, לעיצוב באריזה יש משמעות גם כאמצעי שיווק ומיתוג של המסעדה. כמה פעמים הזמנתם פיצה וגיליתם על האריזה משפט משעשע הקשור לאוכל? כמה פעמים קיבלתם אוכל שהגיע באריזות אוכל חם ושמרתם את הקופסה לקציצות של סבתא?

ככל שאריזת האוכל יותר מעוצבת, כך היא יותר מתקשרת עם הלקוח וכך קיים סיכוי גבוה יותר שהקשר בינו וביניכם יהיה טוב יותר. למה זה טוב? לקוח שאוהב גם את האוכל, גם את האריזות וגם עושה בהן שימוש חוזר הוא לקוח בעל מעורבות גבוהה שימליץ לחברים שלו להזמין אוכל מהמקום שלכם.

מגוון אריזות אוכל ייחודיות

מרובע, משולש, אדום, שקוף, מבד, מפלסטיק – תוכלו למצוא אריזות אוכל או אריזות טייק אווי בכל הגדלים, הצורות והצבעים. ריכזנו עבורכם מספר רעיונות לאריזות אוכל מקוריות:

  1. אריזות אוכל שקופות – בהן ניתן לראות את המזון לפני שאוכלים אותו.
  2. אריזות אוכל בוואקום – אריזות אלה שומרות על המזון נקי מלכלוך ורעלים לאורך זמן והן גם יעילות מבחינת האחסון לטווח הארוך.
  3. אריזות אוכל פרסונליות (בהתאמה אישית) – באמצעים טכנולוגיים שונים ניתן כיום להדפיס על אריזות אוכל מסר אישי בהתאם לאופי של הצרכן. לדוגמא, אם משפחת כהן מרחובות הזמינה פיצה לארוחת ערב, ניתן להכניס את הפיצה לאריזה שכתוב עליה “משפחת כהן! בתיאבון!”. כשאותה משפחה תקבל את המשלוח, הם יופתעו לראות את שמם על אריזת האוכל, יחייכו ויספרו לחברים שבטח גם יזמינו פיצה מאותו המקום בכדי לקבל קרטון פיצה ממותג אישי.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ויחד נעצב לכם אריזות אוכל חם או קר או אריזות טייק אווי שישאירו ללקוחות טעם של עוד.

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן