מגב לשטיפת רצפה – כך תבחרו את המגב הנכון לרצפה שלכם

מגב לשטיפת רצפה- פריט ניקוי בסיסי שנמצא בכל בית ובכל משרד. ומכיוון שמדובר על פריט בסיסי שצריך בכל מקום בו יש צורך בשטיפה של הרצפות– חשוב להכיר את המגוון הקיים (ויש מגוון) ולרכוש את המגב המתאים ביותר לצרכים ולדרישות של המקום שאתם צריכים לשטוף.

חמישה דברים חשובים שצריך לדעת לפני שרוכשים מגב:

  1. החומר ממנו עשוי המגב- פלסטיק, מתכת או עץ הוא זה שישפיע על אורך החיים שלו. מגב שעשוי מעץ לדוגמא רגיש יותר למים והעץ יכול לשנות את צורתו עם צבירה של נוזלים, מגב שעשוי ממתכת מחליד יותר מהר.
  2. ישנם מגבים שמגיעים עם חיבור תחתון המאפשר הברגה של סוגי מגבים/מטאטא בתחתית וכאלה שמגיעים במקשה אחת. אם אתם רוצים להחליף את החלק התחתון וודאו שאתם רוכשים מגב שניתן להתאים אליו ראשים שונים בהברגה קלה.
  3. קיימים מגבים שונים המיועדים לשטיפה של רצפות שונות ולכן עליכם לדעת מראש איזה סוג של ריצוף אתם מתכוונים לשטוף- אריחים רגילים? אריחים מיוחדים? רצפת פרקט? רצפת בטון? יש מגבים פשוטים יותר ויש כאלה מסיביים שמתאימים לסוג הרצפה שאתם מתכוונים לשטוף וכן לשטח פנים או שטח חוץ.
  4. ישנם מגבים שמגיעים עם האפשרות של חיבור סמרטוט. לרוב מדובר במגבים יקרים יותר ואיכותיים שמאפשרים חיבור של סמרטוטים. כמובן שתמיד תוכלו להניח סמרטוט פשוט על מגב רגיל ולשטוף אבל כדאי שתכירו באופציה הזו.
  5. חשוב לשמור על המגב וזאת על מנת לשמור על חיי מדף ארוכים יותר. אל תשאירו אותו בשמש בכדי שהגומי שבתחתית לא ייהרס ושימו לב שאתם שומרים אותו במקום קריר ומוגן וכך הוא ישמר לכם ליותר שנים. כמו כן מומלץ לרכוש מטאטא ולפחות שני מגבים ולא להחליף ראשים בכדי למנוע שחיקה של המגב.

תודו באמת- לא חשבתם שיש כל כך הרבה דגשים שחשוב לדעת לפני שבוחרים במגב נכון? אבל במקום להשקיע ולזרוק כדאי שתקפידו על הדגשים האלה וכך תשמרו על המגב לאורך זמן. כמו כן, כמו בכל תחום ובכל פריט- חשוב לבצע השוואת מחירים לפני שממהרים לרכוש מגב יקר שמבטיח ניסים ונפלאות לרצפה שלכם. היום בכל חנויות הסטוק למיניהן קיימות מחלקות ניקיון שבהן מוכרים מגבים, סמרטוטים, אקונומיקה וחומרי ניקוי נוספים במחירים זולים ונוחים כך שכל אחד יוכל לבצע רכישה גדולה של חומרי ניקיון איכותיים במחירים מותאמים לכל כיס.

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן