חומרי ניקוי לבתי אבות

בבתי אבות מתגוררים אנשים מבוגרים, חלקם בקו הבריאות וחלקם לא אך באופן טבעי הם חשופים יותר למחלות ורגישים יותר. לכן בבתי אבות על אחת כמה וכמה יש להקפיד על סטריליות והיגיינה ולדאוג לניקיון וחיטוי באופן יום יומי ואפילו שעתי בחלק מהמקומות. מסיבה זו יש לבחור בקפידה חומרי ניקוי לבתי אבות.

בחירת חומרי ניקוי לבתי אבות:

בכדי שהדיירים של בית האבות יוכלו להרגיש בבית בדירתם החדשה וגם ליהנות ממגוון הפעילויות שבית האבות מציע עליהם להרגיש בטוחים ולדעת שדואגים להם. אחד מהדברים החשובים הוא ההקפדה על הניקיון החיטוי ההיגיינה והסטריליזציה של מקומות אלו בכדי לשמור על הבריאות של אותם דיירים.

בחירת חומרי ניקוי לבתי אבות ומוצרי ניקיון לבתי אבות היא חשובה במיוחד על מנת לשמור על כל החדרים הפרטיים והחללים המשותפים נגישים נקיים ומוגנים. על מנת לבחור את חומרי הניקוי ומוצרי הניקיון הטובים והמתאימים ביותר עליהם לעמוד בכמה תנאים:

  • בחירת חומרי ניקוי לבתי אבות שאינם מכילים רעלים או גזים מזיקים
  • בחירת חומרי ניקוי לבתי אבות שאין בהם חומרים כימיים שלוקח להם זמן להתנדף
  • בחירת חומרי ניקוי לבתי אבות שהם ידידותיים לסביבה
  • בחירת חומרי ניקוי לבתי אבות ומוצרי ניקיון לבית אבות שהם אורגניים, היפו אלרגניים ומיועדים לשימוש באזור בו נמצאים בני אדם.

בנוסף, יש לרכוש כמויות גדולות במיוחד של חומרי ניקוי ומוצרי ניקיון שכן יש תחלופה רבה של כלי מיטה פרטיים, מפות אוכל וסינרים, פיג’מות ובגדים ויש לעמוד בכמויות של הכביסה ושל הניקיון באופן כללי.

יש להקפיד על בחירה נכונה של מוצרי ניקיון לבתי אבות:

חשוב לזכור שהקהל שמתגורר בבתי אבות הוא קהל עם מערכת חיסונית חלשה יותר אשר נוטה יותר לחלות במחלות ולסבול מזיהומים. כמו כן כל מחלה או תגובה אלרגית יכולה להתפתח די במהירות למצב מסכן חיים. לכן בבחירת חומרי ניקוי לבתי אבות יש לוודא שלא משתמשים בחומרי הניקוי הרגילים אלא לבחור בקפידה חומרי ניקוי המתאימים לקהל היעד ולא יזיקו לו חלילה.

חברה מקצועית ומנוסה שמשווקת מוצרי ניקיון לבתי אבות וחומרי ניקוי לבית אבות תדע לתת את המענה ולספק את מבחר המוצרים והחומרים המתאימים בכדי שהמקום יהיה נקי ומבריק באופן קבוע אך גם ישמור על בריאות הדיירים במקביל, ללא התפשרות על איכות החומרים. כמו כן חברה מקצועית תדע להתאים את הכמויות של החומרים לצורך הייעוד שלהם ולספק את המוצרים ואת החומרים בתדירות הרצויה.

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן