ציוד למטבחים תעשייתיים

אם חשבתם שלבחור ציוד למטבח הפרטי שלכם זה הרבה התעסקות רק תארו לעצמכם מה מצריכה בחירה של ציוד למטבחים תעשייתיים… יש הרבה הבדלים בין המטבח הרגיל שלנו או של שף או קונדיטור קטן או בינוני לבין מטבח תעשייתי החל מסוג הציוד ועד לצורת הרכישה.

ההבדל בין ציוד למטבח רגיל לבין ציוד למטבח תעשייתי:

כאשר אנחנו עורכים רשימה של הציוד שאנחנו צריכים למטבח הביתי שלנו אנחנו יכולים לדייק אותה. אנחנו יודעים אילו מכשירים נצטרך, אילו כלים אנחנו רוצים ויכולים להרכיב רשימה מדויקת וממוקדת של ציוד למטבח. תנור, מדיח, מיקסר, מיקרוגל, קומקום חשמלי, מקרר… כל אלה הם מכשירים ומוצרים שנמצא בכל מטבח ממוצע ולכן סביר להניח שהם יהיו ברשימה שלנו.

אך אשר מדובר בציוד למטבח מוסדי הסיפור אחר לגמרי. אנחנו צריכים לדייק את הרשימה בהתאם לכמות האנשים שהיא גדולה בהרבה ממטבח ביתי, לכמות האוכל שנצטרך להכין בו, למטרת המטבח -מסעדה, קונדיטוריה או בית קפה וכן שיקולים שונים לגמרי ממטבח ביתי. יש צורך בציוד תעשייתי גדול, חזק עם תוחלת חיים ארוכה בכדי שלא ייהרס אחרי זמן קצר של שימוש ויהיה ניתן לבשל ולאפות בו מספר מנות בו זמנית.

רכישת ציוד למטבח המוסדי:

מוצרים למטבח המוסדי נמכרים בחנויות אחרות לגמרי ממוצרים למטבח הביתי. יש להכין רשימת ציוד רלוונטית בהתאם למטרה של המטבח התעשייתי ולשימוש שלו ולאחר מכן לבחון ולבצע הסוואה בין הציוד והמכשור שאנו צריכים לרכוש למטבח.

הרשימה צריכה לכלול את הציוד ואת המכשירים הבסיסיים שאנחנו צריכים וכן מכשור נוסף כמו מכונות קפה מיוחדות ומקפיאים נוספים בהתאם לצורך. עלינו לדעת איזה ציוד אנחנו צריכים באיזה גודל ובאילו כמויות. אם במטבח ביתי מקרר אחד או שניים מספיקים הרי שבמטבח תעשייתי יש צורך בכמה מקררים וכמה מקפיאים גדולים יותר.  לכן עלינו לבחור ציוד למטבח שישרת אותנו בצורה הטובה ביותר וישמש אותנו לעבודה בו זמנית בצורה היעילה ביותר.

.השלבים בבניית מטבח תעשייתי ורכישת ציוד מתאים:

  1. בדיקת הגודל של המטבח שעומד לרשותנו. מה יכול להיכנס בו וכמה מקום יש לנו גם בשביל הכנסת ציוד וגם בשביל עבודה בצורה נוחה , יעילה ובטוחה.
  2. הכנת רשימה של הציוד הבסיסי שהוא חובה במטבח בהתאם לשימוש שלו- מה אנחנו הולכים בעיקר להכין בו.
  3. הכנת רשימה של ציוד נוסף שנרצה לרכוש בהתאם לצורך ולאפשרות
  4. בדיקה והשוואה בין סוגי המכשירים השונים, התאמתם לצורך של המטבח ולגודלו ובדיקת הפונקציונאליות של כל מכשיר ויכולת העבודה שלו.
  5. בדיקת הרשימה בהתאם לתקציב שיש לנו ורכישת הציוד למטבח המוסדי בהתאם

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן