איך לבחור קרטון פיצה ממותג

כשחושבים על פיצה חושבים על עובי, על גבינה, על רוטב ותבלינים וכמובן על כל התוספות שאפשר לשים מעל. כשחושבים על פיצה חושבים על אוכל טעים שמגיע מהר על אחת כמה וכמה לאחר שוולט נכנסה לחיינו.

אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב איך פיצה עגולה הגיעה לקרטון פיצה ממותג מרובע?

האמת היא שמשלוחי הפיצה התחילו לפני הרבה שנים, כאשר המלכה מרגריטה הרגישה לא טוב וביקשה שיביאו לה פיצה עד הארמון. השנה שנת 1889 והמלכה מרגריטה טיילה באיטליה, היא הרגישה לא טוב ועצרה בנאפולי.

היא ביקשה לאכול מאכל איטלקי מקומי ומכיוון שלא יכלה לצאת מהארמון לאכול, היא ביקשה שהאוכל יגיע אליה. כך נולד בעצם סיפורו של משלוח הפיצה הראשון ושמה של הפיצה נודע מאז כפיצה מרגריטה.

אז כמובן לא היו שליחים של וולט שהביאו את הפיצה תוך חצי שעה וכל מה שאנחנו יכולים לעשות הוא רק להניח שהפיצה לא הגיעה במהירות ובטח שלא הגיעה חמה.

אבל כיום, כאשר אנחנו כבר רגילים לקבל את מהר כשהיא עדיין רותחת, אנחנו שוכחים דבר אחד מאוד חשוב – איכות קרטון פיצה ממותג משפיעה על הפיצה שאנחנו מקבלים בסופו של דבר.

למעשה השימוש בקרטון פיצה ממותג החל ב – 1960, כאשר עלה מספר הרכבים בשימוש. אז החלו יותר ויותר פיצריות לעשות משלוחי פיצה באמצעות מכוניות ועלה הצורך באריזת משלוח של פיצה העונה על 4 דרישות:

  • אריזת המשלוח צריכה להיות קלה לנשיאה בידיים
  • אריזת המשלוח צריכה להיות קלה לאיחסון במסעדה (לתפוס מעט מקום)
  • אריזת המשלוח צריכה לשמור על חום הפיצה
  • אריזת המשלוח צריכה לשאת את משקל הפיצה ולא להתפרק

בטח כבר ניחשתם כי החומר העונה על 4 דרישות אלה הוא כמובן הקרטון.

הקרטון עצמו עשוי משכבות נייר גלי המודבקות ביניהן עם דבק המעניקות לו חוזק מיוחד. אותו חוזק מאפשר לו להיות חומר אריזה למוצרי מזון שונים כגון תבניות ביצים, בקבוקי זכוכית, חלב ועוד.

כאשר רוצים לבחור קרטון פיצה ממותג צריך לשים לב לשני דברים חשובים:

  • באיזה סוג קרטון אנחנו רוצים להשתמש עבור קרטון הפיצה הממותג שלנו? – נוכל לבחור בין שלושה סוגים של קרטונים בעלי רמות חוזק שונות: קרטון חד גלי, קרטון דו גלי או קרטון תלת גלי.
  • כיצד יעוצב קרטון הפיצה הממותג? – לעיצוב על קרטונים לפיצה יש השפעה על חווית פתיחת הפיצה. ככל שההדפסה על הקרטון תהיה מעוצבת יותר ומרשימה יותר כך, כך אנשים יהנו יותר מהפיצה. מצד שני נשאלת השאלה האם באמת שווה להשקיע כסף רב בהדפסה על קרטון פיצה שיזרק לפח לאחר שהפיצה תיגמר?

הבחירה בסוג הקרטון ובסוג בעיצוב שיודפס עליו תושפע בסופו של דבר מהתקציב העומד לרשותכם בעת בחירת קרטון פיצה ממותג.

מלבד סוג הקרטון ועיצובו, חשוב גם לשים לב לכמות הקרטונים שאתם רוצים לייצר, גדלי הקרטונים שאתם צריכים לייצר (קרטון פיצה ממותג לפיצה אישית, קרטון פיצה ממותג לפיצה משפחתית או קרטון פיצה ממותג לפיצה ענקית) ובנוסף, אתם צריכים לדעת האם יש מוצרים נילווים לפיצה שגם עבורם אתם זקוקים לקרטון ממותג כגון לחם שום, טבעות בצל או קינוחים.

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן