יתרונות רכישת סיטונאית של מוצרי ניקיון למוסדות

חברות ניקיון ותחזוקה, מוסדות ממשלתיים וחברות גדולות המשתמשים במוצרי נייר ובמוצרי ניקיון בכמויות גדולות בוחרות לעשות זאת באמצעות רכישה סיטונאית. הרי ברור לכולם כי האחראי על התחזוקה והניקיון לא ילך אל המכולת בכל פעם שנגמרה האקונימיקה או כשצריך עוד סמרטוטים ועדיף להזמין מראש כמות גדולה של חומרי ניקוי וציוד משלים כגון נייר סופג, מטאטאים, מגבי רצפה, כפפות וכו’.

מהי רכישה סיטונאית?

רכישה סיטונאית מתבצעת כאשר המוכר, הסיטונאי, מהווה גורם מתווך בין המפעל היצרני ובין הקונה. בניגוד לרכישות אחרות, בעת ביצוע רכישה סיטונאית הקונה הוא גוף גדול או ארגון מוסדי והוא איננו קונה פרטי או צרכן יחיד. למעשה, לא ניתן לבצע רכישה סיטונאית עבור מוצרים בודדים, אלא רק עבור כמויות גדולות.

לרב רכישה סיטונאית נעשית עבור מוצרי ניקיון לבתי חולים, מפעלים, מוסדות חינוך, בתי כנסת, חברות ניהול בנייני משרדים, מסעדות, בתי מלון ועוד.

מדוע לבחור ברכישה סיטונאית?

קיימים 3 יתרונות עיקריים לרכישה מסוג זה. היתרון הראשון הוא ברור מאליו – חיסכון בכסף. כאשר קונים מוצר מסוים באלפים ולא כפריט בודד ניתן להוזיל משמעותית את המחיר. מדוע המחיר יורד? היות ולסיטונאי אין חנות פיזית, הוא לא משלם שכירות, לא משלם ארנונה, לא משלם אגרת שילוט ולא משלם עוד הרבה תשלומים אחרים המאפשרים לו לתמחר את המוצרים שהוא מוכר, זול יותר.

היתרון השני הוא כמובן חיסכון בזמן. במקום ללכת למכולת או לנסוע אל הסופר ולרכוש בכל שבוע עוד ועוד מאותו המוצר, במקום לבזבז זמן יקר בחיפוש חנייה ובעמידה בתור לקופות,, פשוט מזמינים מראש את המוצר מאתר של הסיטונאי ונהנים מ”ראש שקט” לחצי השנה הקרובה.

היתרון האחרון הוא נגישות און ליין. אם בעבר היה צורך ללכת לתערוכות או להיפגש עם כמה סיטונאים על מנת לקבל את ההצעה הטובה ביותר, הרי שכיום ניתן לבצע רכישה סיטונאית באינטנרט מבלי לצאת מהמשרד.

מדוע לבחור בגל יסמין שיווק והפצה בע”מ?

חברת גל יסמין שיווק והפצה בע”מ נוסדה בשנת 1992 ומאז היא מספקת מוצרים שונים ל – 1,300 לקוחות, ביניהם תוכלו למצוא כלי מטבח, מוצרי ניילון,אריזות פלסטיק למזון, אריזות טייק אווי מזון יבש, שמנים לתעשייה ועוד. בין החברות אותן אנחנו משווקים תוכלו מצוא את חוגלה, אוסם, יונילוור ועוד.

לחברה מערך שילוח והפצה המאפשר הספקת ההזמנות בטווח הנע בין 24 עד 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה.

לפרטים נוספים וייעוץ , ניתן ליצור קשר טלפוני

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן