בחירה נכונה של קרטון למשלוחים

כאשר אנחנו עומדים בפני בחירה של קרטון למשלוחים ולא משנה אם מדובר בקרטון למשלוח מזון או חפצים, אנחנו רוצים שני דברים. הדבר הראשון, נרצה שהקרטון יהיה חזק בפני טלטולים וזעזועים כך שישמור על המוצר בצורה מיטבית עד שיגיע א יעדו. הדבר השני שנרצה הוא לבחור בקרטון מסוג שמתאים למוצר שאנחנו שולחים. למה הכוונה? אם נרצה לשלוח מזון נרצה קרטון דק שלא יכביד על השליח כמו למשל קרטון לפיצה, אך אם נרצה לעבור דירה נרצה קרטונים חזקים שישמרו על החפצים שלנו בצורה הטובה ביותר.

סוגי קרטון למשלוחים

בעזרת טכנולוגיות והמצאות חדישות הצליחו בתעשיית האריזה והקרטון לפתח סוגים שונים של קרטון למשלוחים כך שהדר הראשון שצריך לעשות בבחירת קרטון הוא להבין איזה סוג קרטון אתם צריכים:

  • קרטון גלי – עשוי שלוש שכבות ונחשב לחזק מכולם. זהו הקרטון המוכר לכולנו כקרטון החום המשמש למעבר דירה.
  • קרטון דופלקס – עשוי מנייר ממוחזר בשילוב תאית. בקרטון הזה משתמשים בעיקר לאריזות טייק אווי של מזון, אך הוא מתאים גם למוצרי קומסטיקה וטיפוח.
  • קרטון דחוס – עשוי מפירורי קרטון דחוסים והוא קשיח מאוד. הוא משמש בעיקר לאריזות מתנה, פזאלים ומוצרי פרסום כגון מחברות ממותגות בעלות כריכה קשה.

לאחר שבחרתם את סוג הקרטון, חשוב להתאים את הגודל שלו לגודל המוצר אותו אם אתם רוצים לשלוח. במידה והקרטון שבחרתם יהיה גדול מדי, תאלצו להוסיף ניירות עיטוף או חומר בידוד רך המונע טלטול בקרטון כגון בוטני קלקר.

חשוב לזכור כי הרבה בעלי עסקים מאחסנים את הקרטונים בחנות עממה או במחסן, כך שחשוב לבחור בקרטונים אשר תופסים מעט מקום כאשר מניחים אותם בערימה, זה על זה. בנוסף, חשוב לזכור שאם הקרטון מגיע שטוח והעובדים צריכים לקפל אותו תוך כדי עבודה, מומלץ לבחור בקרטון המתקפל במהירות ובקלות.

קרטון למשלוחים הוא הזדמנות עסקית

אם בעבר חברות ובעלי עסקים היו משתמשים בקרטון פשוט למשלוחים – קרטון עברה בצבע חום הרי שכיום הם הבינו כי גם הקרטון הוא הזדמנות ליצור קשר עם הלקוח ולמתג את המוצר או השירות. השכילו לעשות זאת במיוחד חברות הפיצות, אשר ממתגות את קרטוני הפיצה עם משפטים משעשעים המעלים חיוך על פני הלקוח עוד לפני שפתח את האריזה.

גם חברות הקוסמטיקה והטיפוח לא נשארו מאחור וגם הן החלו לעצב קרטון למשלוחים עם עיצוב מושך וצבעוני המאפשר לרב שימוש חוזר בקרטון כאריזה מתנה או קופסת תכשיטים.

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן