אריזות מודפסות – כל מה שכדאי שתדעו

האם ידעתם שיותר משמונים אחוזים מן הרכישות שלנו כצרכנים וכלקוחות מתבצעות בזמן אמת ברגע שיש לנו חיבור למוצר ולא על פי תכנון מראש? נתון חשוב ביותר כאשר מדובר במוצרים ממותגים וכאשר אתם הם בעלי העסק שרוצים למכור. ברגע שללקוח הפוטנציאלי יהיה חיבור למוצר שלכם- הוא יזדהה, יאהב וירכוש- מבלי שאפילו חשב על הרכישה לפני מעמד הרכישה בפועל. לצורך כך אתם צריכים מארזים שמושכים את תשומת הלב כמו אריזות מודפסות בהתאם וגם קרטונים ממותגים.

אריזות מודפסות ומעוצבות מוכרות יותר:

“העין אוכלת קודם” נאמר על אוכל- כאשר האדם רואה את המזון מולו ולוקח כמויות גדולות של מה שנראה לו טוב בעין עוד לפני שהוא בכלל טעם את האוכל וגם אם הוא לא לגמרי רעב. כך זה גם בקניות- העין היא זו שרואה את המוצר, יוצרת את הקשר הראשוני עם האריזה שמולה- והלקוח מזדהה ואוהב או לא מזדהה ולא אוהב.

קניות ורכישות הם עניין רגשי כמעט לגמרי אפילו בעידן של היום בו הרוב ממוחשב וטכנולוגי- אם אנחנו מתחברים לסוג מסוים של אריזות מודפסות לא רק שנעדיף אותן על פני אריזות מודפסות אחרות אלא גם נרכוש מהן כמות גדולה יותר ונחפש מוצרים דומים וממותגים באותו הסגנון של אותה חברה.

מיתוג הוא חשוב במיוחד שכן הצרכן נתקל במוצר הרבה לפני שהוא מגיע למעמד הרכישה בחנות עצמה או באתר האינטרנט. הוא רואה את המשאית הממותגת בדרך, את הסבל מוריד ברשת ארגזים ולבסוף נתקל באריזה עצמה ורוכש.

אריזות מודפסות וממותגות הן הדרך להעביר מסר שיווקי:

אז נכון, רוב המסרים השיווקיים מועברים אלינו היום דרך הדיגיטל במדיה החברתית ובטלפונים החכמים דלנו אך בסופו של דבר אנחנו מקבלים את המוצר הפיזי לידינו והוא מגיע ארוז בצורה שגם היא מעבירה מסר שיווקי.

נוחות הפתיחה של האריזה, הפונקציונאליות שלה, החומר ממנו האריזה עשויה וכמובן- הצבעים שלה, המסר שכתוב עליה בין אם מילולי ובין אם לא מילולי- כל אלה מהווים חלק חשוב ונכבד מתהליך הרכישה והרכישה החוזרת של הצרכן.

אם נחזור לרגע למשפט של ‘העין אוכלת קודם’ אז הרי שגם באוכל אריזות מודפסות וממותגות הן חשובות שכן אם הזמנו אוכל הביתה אנחנו מקבלים אותו באריזה כמו לדוגמא אריזות להמבורגר ואנחנו לוקחים אותו איתנו וברוב המקרים הוא נשאר על השולחן עד שאנחנו מסיימים לאכול כך שהחשיבות להעברת המסרים השיווקיים, המיתוג והשימוש במילים הנכונות בצבעים הנכונים והקפדה על נוחות האריזה הם סופר חשובים בכל תחום, גם בתחום המזון.

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן