למה כן כדאי להשתמש בכלי חד פעמי

הקיץ הגיע והקורונה מאחורינו וזה אומר טיולים, ים, בריכה והמון פיקניקים בחוץ. הפתרון הנוח ביותר היעיל ביותר וגם הזול ביותר לתקופה הזו (כולל גם לאחר מכן בשבתות ובחגים) היא שימוש בכלים חד פעמיים.

 ארבע סיבות לשימוש בכלי חד פעמי:

כלי חד פעמי??? אתם רציניים?? זה בטח מה שעובר לכם בראש בעיקר בתקופה בזו שכולנו מבינים את החשיבות של שמירה על הסביבה וכמה שפחות לזהם אותה. אז חשוב להדגיש שניתן למצוא כלי חד פעמי לכל שימוש- כוסות חג פעמיות, צלחות חד פעמיות ואפילו מגשים חד פעמיים מתכלים וממרכיבים כמו נייר או במבוק שלא פוגעים בסביבה.

סיבה ראשונה לשימוש בכלים חד פעמיים: אין צורך לשטוף את הכלים לאחר שימוש ואין צורך לסדר את כל הכלים במדיח הכלים ולחכות שהוא יתמלא בכלים בכדי שנוכל להפעיל אותו.  ברגע שאתם מארחים הרבה מאוד אנשים ולא רוצים להפעיל מדיח אחרי מדיח אחרי מדיח אחרי מדיח… פשוט שמים הכל בשקית וזורקים לפח.

סיבה שני לשימוש בכלים חד פעמיים: המחיר משתלם. נכון שהוא התייקר אבל אם קונים כמות גדולה של כלים חד פעמיים אז בכל פעם שמארחים מוציאים כלי חד פעמי מותאם לשימוש וכך המחיר יוצא משתלם ומספיק להרבה מאוד פעמים של אירוח נוח ויעיל.

סיבה שלישית לשימוש בכלים חד פעמיים: האפשרות של המיתוג וההיצע הגדול. כאשר חוגגים אירוע כמו יום הולדת או ברית וכל סיבה נוספת למסיבה- אפשר למצוא מגוון רחב של כלים חד פעמיים צבעוניים, ממותגים ועם הדמויות האהובות על הילדים שלכם ועליכם. כך תוכלו לבחור נושא למסיבה ולרכוש את כל הכלים בצבע ובנושא המתאים למסיבה ולקשט אותה בהתאם.  כאשר מדובר בעסק או באירוע עסקי אפשר לרכוש כלים חד פעמיים ממותגים עם הלוגו של החברה עם משפטים רלוונטיים, סלוגנים וצבעי החברה ועל ידי כך למתג אירועים שלמים ואפילו להגיש קפה ממותג במשרדי החברה.

סיבה רביעית לשימוש בכלים חד פעמיים: אפייה ובישול הם הרבה יותר נוחים כאשר ניתן לאפות עוגה ישירות בתוך תבנית אינגליש קייק יפה ומקושטת או להגיש את המאפינס ישירות מתוך התנור אל השולחן. כך תוכלו גם לארח בקלות וגם להתארח כאשר אתם מביאים את האוכל בתוך תבנית חד פעמית שבתוכה בישלתם אותו ולא צריכים לזכור לקחת את הכלי הביתה לאחר שסיימו לאכול ולשטוף אותו. כמו כן תוכלו לפנק בעוגה ישירות בתבנית מבלי שתתקעו את בעלת הבית עם כלי לעוגה שלא רצתה 😊

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן