ציוד לבתיי קפה

כל מי שמנהל בית קפה יודע עד כמה חשובה אספקת הציוד בזמן המתאים ובאיכות הטובה ביותר, לכן לבחירת ספק הציוד לבתיי הקפה יש חשיבות והשפעה מכרעת על התנהלותו התקינה של בית הקפה ועל צוות העובדים שמעניק שירות ללקוחות.

3 קריטריונים חשובים לבחירת ספק לציוד בתיי קפה

רב האנשים יאמרו לכם שכשהם בוחרים ספק מסוים ולא משנה אם הוא בתחום המזון או בכל תחום אחר, הם רוצים שלושה דברים עיקריים: מקצועיות, מחיר הוגן ושירותיות. אך כאשר בוחרים ספק ציוד לבתיי קפה יש להתייחס ל-3 קריטריונים נוספים:

מגוון המוצרים – בכדי לתפעל בין קפה צריך מכונות, צלחות, כוסות (גם חד פעמי), ספלים, מפיות, קופסאות פלסטיק, שקיות, סכו”ם, חומרי ניקוי ועוד שלל מוצרים. היות ואתם לא רוצים לעבוד מול כמה ספקים במקביל, מומלץ לבחור בספק אחד שיעניק לכם את מגוון המוצרים הרחב ביותר ברכישה אחת.

איכות המוצרים – אין ספק שככל שאיכות המוצרים טובה יותר, כך התוצר הסופי המגיע לידיו של הלקוח יהיה טוב יותר ושביעות רצונו תהיה גדולה יותר. וכשביעות הרצון גדלה, הלקוח יחזור לקניה חוזרת ואף ימליץ לאחרים להגיע גם כן. מומלץ לבדוק בין כמה ספקים לציוד בתיי קפה מהי איכות המוצרים שתקבלו כי לא תמיד הזול ביותר, הוא גם הטוב ביותר בייחוד כשמדובר בחד פעמי לעסקים או בקרטונים למשלוחים.

מענה לתקלות בלתי צפויות – רגע, זה לא קשור לסעיף השירותיות עליו כתבנו קודם? התשובה היא כן, ולא. מענה לתקלות בלתי צפויות הוא חלק מהשירות שכל בעל עסק אחד נותן לבעל עסק אחר. אך מה קורה אם יש תקלה ואין צוות זמין לתקן אותה. לדוגמא, רכשת מכונת קפה וביום ראשון בשעה 8.00 בבוקר היא התקלקלה. אתם הרי תרצו שספק הציוד ישלח אליכם טכנאי כמה שיותר מהר ויפתור את הבעיה. אך אם אותו ספק ציוד יאמר שיש טכנאי פנוי רק ביום שלישי אחר הצהריים – אתם בבעיה ועלולים לספוג נזק כספי לא קטן בכלל ואולי איזה פוסט שיימינג ברשתות החברתיות. כשבוחרים ספק ציוד לבתיי קפה חשוב לבחור בספק המעניק מענה מיידי לתקלות בלתי צפויות ולא משאיר אתכם “תלויים באוויר” עד שימצא טכנאי פנוי.

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן