חומרי ניקוי למוסדות

כל המידע עבור רכישת חומרי ניקוי בסיטונאות, מוסדות וצרכנים גדולים.

מוסדות וגופים גדולים היושבים במבנה קבע, נדרשים בדיוק כמו הצרכן הפרטי לרכוש מוצרים וחומרי ניקוי לשימושים שונים. גודל המוסד וכמות האנשים המבקרים במוסד, מחייבים תדירות נקיון גבוהה ויחד איתה מלאי ואספקה של חומרי ניקיון בצורה שוטפת וקבועה.

ברוב המוסדות קיימת מחלקת ניקיון ותחזוקה המעסיקה עובדי נקיון, ציוד נקיון איכותי כולל עגלות ניקיון יעודיות ואספקה של חומרי ניקוי לשימושים שונים, כך שבכל זמן נתון, יוכלו להבטיח את ניקיון המוסד.

קנייה סיטונאית של חומרי ניקוי למוסדות

בשונה מרכישת חומרי ניקוי לשימוש פרטי, המתבצעת לרוב בצורה שרירותית, כחלק מרכישה כללית של מוצרים לשימוש שוטף. רכישת מוצרי נקיון למוסדות, מתבצעת בכמות סיטונאית וצריכה להתבצע בצורה חכמה.

רכישה חכמה צריכה להתבצע על בסיס מספר פרמטרים עקריים, טיב ואיכות המוצר, לצד מחיר טוב, זמני אספקה ומלאי.

קניית חומרי ניקוי למוסדות בגל יסמין שיווק והפצה

אנחנו בגל יסמין שיווק והפצה. מאפשרים רכישת חומרי ניקוי למוסדות בצורה סיטונאית, עם לקוחות גל יסמין נמנים לקוחות מוסדיים, תעשייתים ועסקיים כאחד.

אנו מספקים ציוד וחומרי ניקיון לבתי ספר, גנים, ישיבות, פנימיות, בתי אבות, עירייות, בתי חולים, מבנים ציבוריים, ארגונים בתי מלון ועוד. אנו בגל יסמין שיווק והפצה מחזקים במלאי עצום של ציוד וחומרי ניקיון כך שבכל זמן נתון נוכל לספק לך את המוצרים להם אתה זקוק. לנוחויותכם קטלוג עם מגוון של מוצרים וחומרי ניקוי של מיטב המותגים.

אם אתם מעוניינים לבצע הזמנה של חומרי ניקיון עבור המוסד שלכם, צרו איתנו קשר, סוכן מטעם גל יסמין יגיע אליכם, יסייע לכם בבחירת המוצרים מתוך הקטלוג ויבנה עבורכם רשימה של מוצרים עבור אספקה קבועה ושוטפת שתבטיח לכם  נקיון ברמה גבוהה

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן