כל היתרונות בשימוש בעגלת ניקיון

אנחנו פוגשים את עובדי הניקיון במסדרונות המשרד, לפעמים בחדר המלון או בתחנת הרכבת. לפעמים אנחנו מתעלמים מקיומם ולפעמים אנחנו מהנהנים לשלום או סתם זורקים חיוך או מאחלים בוקר טוב. אבל אנחנו צריכים לומר להם תודה, אמיתית וכנה מכל הלב כי בזכות העבודה הקשה שלהם אנחנו נהנים מחללים ציבוריים ומרחבים אישיים נקיים ונעימים.

צוותי הניקיון עובדים לילות כימים כדי לשמור על הסביבה נקייה וזה מתאפשר בזכות כל היתרונות בשימוש בעגלת ניקיון ההופכת את עבודת הניקיון ליותר יעילה ומהירה. אם אתם שוקלים לרכוש לעובדים שלכם עגלת ניקיון חשוב שתדעו כי קיימים בשוק שני סוגים עיקריים של עגלות ניקיון:

  1. עגלות ניקיון מפלסטיק המתאימות לנשיאת משקל קל ובינוני. הן מתאימות בעיקר לבתים פרטיים או בתי ספר בהם אין הרבה תלמידים ואנשי הוראה.
  2. עגלות ניקיון ממתכת או מנירוסטה המתאימות לנשיאת משקל בינוני עד כבד. עגלות אלה נושאות בעיקר שואבי אבק תעשייתיים או מצעים ומגבות שנשלחים למכבסות תעשייתיות.

עבור מי שעוסק בתחום הניקיון ולא משנה אם הוא מעביד או עובד השימוש בעגלת ניקיון הוא שימוש חשוב בעל יתרונות רבים שעוזרים לשמור על נוחות, נגישות ויעילות:

  1. הכל נמצא במקום אחד – כל מי שעבד בניקיון או ניקה את הבית שלו יודע שכדי לנקות צריך להכין הכל מראש: את המטאטא, את היעה, את הסחבה, את המים הנקיים, את הסחבה. מי שלא מכין את הדברים מראש, צריך לללכת ולחזור וללכת ולחזור עד שהכל נקי ומבריק. אבל בעזרת עגלת ניקיון כל החומרים והציוד הנדרשים לניקוי נמצאים במקום אחד ואין צורך לבזבז זמן יקר בלחפש אחר חומרי ניקוי ואביזרים נילווים.
  2. חיסכון באיחסון – כאשר כל חומרי הניקוי והאביזרים הנילווים נמצאים במקם אחד, אין צורך במדפים או בארון המיועדים לאיחסון של חומרי הניקוי. כל מה שצריך לצורך ניקוי המשרד או הבית, החל מכפפה ועד בקבוק אקונומיקה 4 ליטר, נמצא על עגלת הניקוי ואפשר להשתמש במדפים או בארון לאיחסון של חפצים אחרים.
  3. חיסכון בזמן – לכל עגלת ניקיון יש גלגלים. הגלגלים נועדו כדי להקל על צוותי הניקיון להעביר את העגלה ממקום למקום במהירות וביעילות. כשמעבר בין משרד למשרד או בין קומה לקומה נעשה בקלות ובמהירות אפשר כמובן להספיק לנקות יותר חללים.
  4. שמירה על בריאות העובדים – הקשר בין ניקיון ובין כאבי גב הוא מוכר וידוע, על אחת כמה וכמה כשעובדים בניקיון במשך כמה שעות במהלך היום, כל יום. השימוש בעגלת ניקיון מפחית את הצורך להתכופף, לסחוב ולהרים דברים כבדים וכך העובדים סבלםי פחות מכאבי גב.

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן