אילו חומרי ניקוי הם חובה בכל למטבח

המטבח הוא אחד המקומות הכי מרכזיים בבית אם לא הכי מרכזי. שותים בו את הקפה של הבוקר, מכינים בו את הכריכים לבית הספר, אוכלים בו את כל הארוחות ומנשנשים בו ביניהן… בגלל זה חשוב שהוא יהיה תמיד נקי ומוכן לאפייה או בישול של משהו חדש. כאשר אנחנו מבשלים ואופים או סתם מכינים משהו קטן לאכול אנחנו מלכלכים את השיש את הכיור ואת כל המסביב ולכן חשוב שיהיו לנו תמיד בהישג יד מספר מוצרי נקיון ספציפיים במטבח בכדי לשמור עליו כמה שיותר נקי ואסתטי.

חובה לשמור על המטבח נקי, וזה אפשרי עם כמה מוצרי נקיון עיקריים:

האם ידעתם שהמטבח נחשב ליותר מלוכלך מהשירותים שלנו? ממש כך! על הברז של הכיור, על קרש החיתוך שחתכנו עליו ירקות לסלט ובמיוחד על המטלית בה השתמשנו לנקות את השיש לאחר ארוחת הערב- על כל אלה יש הכי הרבה חיידקים- יותר מכל חדר אחר בבית. ובגלל שאנחנו אוכלים במטבח או מכינים בו אוכל- הוא לא רק צריך להיות נקי, הוא חייב להיות נקי. אין צורך בהרבה מאוד חומרי ניקוי או מוצרי נקיון בכדי לשמור על מטבח מבריק, האמת היא שיש צורך בשלושה מוצרים בלבד.

המוצר הראשון שחובה בכל מטבח הוא נוזל כלים- לפני שאתם מתפתים לבחור את נוזל הכלים בגלל הריח הטוב שהוא מפיץ או בגלל המבצע שהיה של שני נוזלי כלים במחיר של אחד- הכי חשוב שתבדקו כמה חומר פעיל יש בנוזל הכלים. אתם צריכים לבחור נוזל כלים שיש בו כמות ממוצעת של חומר פעיל שכן מעט מדי חומר פעיל לא ינקה מספיק טוב את הכלים ואחוז גבוה של חומר פעיל יכול לגרום לגירוי בידיים בעת שטיפת הכלים.

המוצר השני שחובה בכל מטבח הוא מסיר שומנים-מסיר שומנים הוא החומר הטוב ביותר להסרת כתמים והברקה של הכיריים התנור והמיקרוגל. חשוב מאוד להשתמש במסיר שומנים בזהירות שכן הוא מכיל חומרים כימיים פעילים שיכולים לפגוע בעור הידיים. אל תתיזו אותו על הכיור או על השיש והקפידו להשתמש בכפפות כאשר אתם מנקים איתו.

המוצר השלישי שחובה בכל מטבח הוא נוזל לניקוי רב תכליתי- הוא מצאים לניקוי רוב משטחי המטבח- שולחן, ארונות, כיור ועוד. אפשר לנקות איתו משטחים טבעיים ומשטחים סינתטיים, להעביר ניגוב על ארונות המטבח מבפנים ומבחוץ ואפילו לנקות את הכיריים כשאין צורך במסיר שומנים. אפילו את כלי החשמל השונים אפשר לנקות איתו מבחוץ .

מה שהכי חשוב זה לבדוק שלכל מוצר שאתם קונים יש תקן ואישור שימוש ולהשתמש בו פעם ראשונה בפינה קטנה ולאחר שרואים איך הוא עובד להתחיל להשתמש בו קבוע.

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן