המדריך לעיצוב אריזות פיצה

פיצה היא אחד המאכלים הפופלרים ביותר בעולם, חנויות ורשתות לפיצה קיימות בכל מקום בעולם ופיצה היא המאכל המועדף בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. אריזות פיצה הן חלק חשוב מחוויית הפיצה כי הן מה שגורם לפיצה להרגיש כמו אירוע מיוחד. העיצוב של הקופסה חשוב גם מכיוון שהוא יכול ליצור או להשפיע על התפיסה של הלקוח לגבי המותג שלך.

מה חשוב בעיצוב אריזת פיצה

הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת עיצוב אריזת הפיצה שלך. אריזות פיצה הן חלק חשוב באסטרטגיית השיווק של פיצריות. היא צריכה לעשות את העבודה שלה לגרום לאנשים לקנות את הפיצה שלך, אבל היא גם צריכה לייצג את המוצר שלך היטב. לאריזת פיצה יש שלוש מטרות עיקריות:

1) היא חייבת להיראות מושכת מבחוץ ולייצר חוויה כבר בפתיחה

2) אריזת הפיצה צריכה להיות מסוגלת לשמור על חום הפיצה במשלוח או בטייק אווי מהמסעדה עצמה.

3)על האריזה להגן על המוצר מפני נזק במהלך משלוח או אחסון.

החלק החיצוני של הקופסה צריך להיות מעוצב עם צבע ודוגמא כדי לשקף את נושא המסעדה או שירות משלוחי הפיצה, הצבעים הלוגו והעיצוב הכללי צריכים לספק חוויה ללקוח כבר עם קבלת משלוח הפיצה, הצלחה במימד החוויתי תגביר את החווית הרכישה של הלקוח.

איך לשמור על פיצה טרייה וחמה לאורך זמן?

ישנם קרטונים לפיצה אשר ייעודיים לשמירה על חום המוצר במשלוחים ולאורך זמן, על האריזה לשמור על בידוד הפיצה, לכן חשוב להקפיד גם על גודל אריזה אשר מתאים לגדליי הפיצה בעסק שלכם, מומלץ שיישאר מרווח של כמה סנטימטר גם בגובה וגם בצידי האריזה בכדיי שהפיצה לא תאבד מצורתה בזמן משלוח.

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן