חומרי ניקיון לבתי מלון

כשאנחנו מגיעים למלון אנחנו רוצים לבלות, ליהנות, שמישהו יסדר לנו וינקה אחרינו- להרגיש בנופש! וזו אחת הסיבות העיקריות שבבתי מלון צריך לשים דגש על הניקיון והסדר- לגרום לאנשים להרגיש בנוח, להתפנק ליהנות וכמובן לחזור. בכדי לשמור על בית המלון נקי- מהחדרים דרך המסדרונות ועד חדר האוכל והבריכה יש צורך בבחירת חומרי ניקוי לבתי מלון בהתאם. מוצרי ניקיון איכותיים וטובים ישמרו על בית המלון נקי וברמה גבוהה ובכך יאפשרו אירוח נעים ואיכותי ואורחים חוזרים.

בחירת חומרי ניקוי לבתי מלון ומוצרי ניקוי לבתי מלון:

בבתי מלון יש תחלופה רבה של אנשים והרבה מאוד אנשים ששוהים בו באותו הזמן ובכל הזמן על בית מלון להיראות נקי, מצוחצח, מבריק וגם להיות היגייני סטרילי ולעמוד בתנאים הסניטריים. בכדי לשמור על רמה גבוהה של ניקיון יש צורך בבחירת חומרי ניקוי לבתי מלון שהם גם עמידים לאורך זמן בכדי שלא יהיה צורך להחליף אותם בתדירות גבוהה, גם לרכוש כמות גדולה מאוד של חומרי ניקוי וגם כמובן לוודא שמדובר בחומרי ניקוי שאינם פוגעים בסביבה , היפו אלרגניים ושניתן להשתמש בהם בסביבה בה יש אנשים באופן קבוע.

היגיינה וסטריליות מתבקשים במקומות הומי אדם ופעילות כגון בתי מלון- בחדרים בהם ישנים האורחים, במקלחות ובשירותים שבחדרים ובאלה הציבוריים, בחדר האוכל ובבר של המלון בו שותים ואוכלים וכן בבריכה בה מתרחצים האורחים באופן קבוע.

על מנת לשמור על סדר וניקיון באופן קבוע בסביבה שכזו יש צורך לבחור מוצרי ניקוי לבתי מלון איכותיים, בכמויות עצומות ולוודא שעובדי המשק- מנקים, חדרנות ועובדי החוץ מכירים את החומרים הפעילים ויודעים כיצד להשתמש בהם ולהיכן הם מיועדים. ההקפדה על שימוש בחומרי ניקיון מתאימים היא חשובה במיוחד ביחד עם דאגה למספיק פחי אשפה בכל אזור, ריקון פחי האשפה בתדירות גבוהה, שמירה על מתקני הסבון בשירותים מלאים ותקינים וכן שימוש במידה בנוזלי כביסה שנדרשים לכיבוס של מאות אם לא אלפי מגבות סדינים ומפות ביום.

לא מתפשרים על מוצרי ניקיון לבתי מלון:

כל בית מלון צריך כמויות גדולות במיוחד של חומרי ניקוי והיגיינה ולכן עליו לבחור חומרי ניקוי לבתי מלון ומוצרי ניקיון לבתי מלון מחברה מקצועית שתוכל לספק לו את הכמויות הנדרשות בתדירות הנדרשת ומבלי להתפשר על האיכות. על חומרי הניקיון להיות איכותיים, מתאימים לייעוד שלהם, ובכמות מספקת. כמו כן יש לדאוג למתקני ניקיון מתאימים, מוצרי נייר וניילון, מוצרים חד פעמיים, תמרוקים וחומרי ניקוי בהתאם.

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן