אריזות קטנות לאוכל

אין אחד שלא הזמין אוכל הביתה או לקח טייק אווי לעבודה והאמין בכל ליבו שהאריזה תשמור על הטמפרטורה של האוכל ועל הצורה שלו עד שהוא יפתח את האריזה ויתיישב לאכול. כשהכל עובר בשלום, אף אחד לא שם לב לאריזה אבל כשהאריזה נקרעת? זה כל מה שחושבים עליו.

עד כמה חשוב לארוז נכון את האוכל?

התשובה היא חשוב מאוד! ואם אתם שוקלים להיכנס לתחום משלוחי המזון בטייק אווי או חברת משלוחים כמו תן ביס או וולט, אל תוותרו על אריזות אוכל איכותיות וחזקות. אין דבר מאכזב יותר ללקוח שהזמין אוכל מאשר לגלות שהשקית של הטייק אווי נרטבה כולה בגלל שהמכסה של המרק נפתח, ושאר אריזות המזון “שוחות”.

עכשיו אתם צריכים “לדוג” את האריזות האלה החוצה ולקוות שנשאר מה לאכול. זה לא נעים, זה לא אסתטי ובכלל לא מעורר תיאבון. מעטים הם האנשים שייהנו מארוחה שהגיעה באריזה מלוכלכת או קרועה.

לכן, חשוב להתאים את צורת אריזת הטייק אווי לגודל המנה ולטמפרטורה שלה. קחו לדוגמא קרטונים לפיצה. מצד אחד הם צריכים להיות דקים וקלים לנשיאה, מצד שני הם צריכים לא לתפוס הרבה מקום איחסון במסעדה ומצד שלישי הם צריכים לשמור על הטמפרטורה של האוכל. אם כך, מה הפלא שקרטון נבחר לחומר הגלם עבור קופסת פיצה?

דוגמא נוספת היא מרק. הרי המרק חם ולרב מטפטף או נוזל ועדיף לבחור באריזת קרטון שתהיה אטומה לנזילות מצד אחד ומבודדת טמפרטורה מהצד השני.

ככל שאריזת המזון מתאימה טוב יותר לאוכל שהיא מכילה, כך יש פחות תלונות ובעיות עם המשלוח.

אריזות קטנות לאוכל – קרטון או פלסטיק?

כשבוחרים אריזות קטנות לאוכל צריך להתייחס לא רק לעמידות של החומר ממנו עשויה האריזה אלא גם מצורת האיחסון שלה וכמובן מהעלויות שלה.

אריזות קטנות לאוכל שעשויות מקרטון הן אריזות שבקלות ניתן לערום אחד על השניה ולאחסן כשהן פתוחות. את הסגירה עצמה עושים כמה דקות לפני שמכניסים את האוכל עצמו ומוציאים את השליח אל הכתובת. הדוגמא הטובה ביותר לאריזות קטנות לאוכל הן כמובן קרטונים לפיצה שהזכרנו כבר קודם.

קרטונים לפיצה מתאימים גם לפיצות אישיות, משפחתיות או ענקיות. הן מתאימות גם לקינוחים או ללחם שום למשל. אבל מה לגבי תבשילים כמו קוסקוס וקציצות? הרי ידוע שתבשילים בעיקר אלה הכוללים רטבים לא יתאימו לאריזות מקרטון ולכן עדיף לשים אותם באריזת פלסטיק.

הבחירה בין קרטון לפלסטיק, תלויה בעצם בסוג האוכל אותו תרצו להוציא במשלוח.

שוק אריזות האוכל כיום הוא שוק מפותח וניתן להתאים לצרכים שלכם שלל אריזות, קופסאות וקרטונים.

לקבל ייעוץ לגבי אריזות קטנות לאוכל, צרו איתנו קשר

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן