אריזות למשלוחים קטנים שכייף לפתוח

יותר ויותר חברות מבינות שהאריזה מהווה חלק בלתי נפרד מהמוצר עצמו והם משקיעים זמן רב בבחירת אריזות למשלוחים קטנים וגדולים.

אנחנו חיים בעולם טכנולוגי המאפשר להזמין הכל (כמעט) במשלוח עד הבית מכל מקום בעולם. בימים אלה אף נערך בארץ ניסוי בתחום המשלוחים הבודק את האפשרות לשלח מזון ומוצרים באמצעות רחפנים.

החידושים בתחום השילוח וההובלה מובילים לייצור של מגוון רחב של אריזות שהלקוחות נחשפים אליהם. ביניהן תוכלו למצוא אריזות נייר, אריזות קרטון למשלוחים, אריזות פלסטיק, אריזות אלומיניום ואפילו אריזות בד.

כל אלה משמשים בכדי לארוז מזון מהיר ואוכל חם, תכשיטים, בגדים, ספרים, כלי זכוכית והרשימה עוד ארוכה.

יותר ויותר בעלי עסקים הבינו כי הקנקן חשוב לא פחות ממה שיש בתוכו וחווית המוצר מתחילה מהרגע בו נפגשו לראשונה הלקוח והאריזה ולא כמו שהיה נהוג לחשוב בעבר מהרגע בו הלקוח משתמש ראשונה במוצר.

חווית לקוח מעצימה באמצעות אריזות

קיימות 5 דרכים בהן ניתן להעשיר ולהעצים את חווית המשתמש של הלקוח או הלקוחה כשהם פותחים את אריזות הקרטון:

  1. ריחות – ריח טוב ונעים תמיד נותן הרגשה טובה. ניתן להוסיף לכל אריזה נייר מבושם קטן אשר יעניק לאריזה ניחוח נעים.
  2. מכתב אישי ללקוח – תוכלו לצרף לאריזות למשלוחים קטנים או גדולים, מכתב קטן ובו משפט תודה שקניתם אצלינו. אם תרצו תוכלו גם להעניק הטבה לרכישה הבאה.
  3. הפתעה – אחת מהדרכים לרגש לקוחות היא להפתיע אותם (בצורה טובה כמובן) . תוכלו לשלב באריזה מוצר נוסף במתנה או דוגמיות של מוצרים אחרים.
  4. אריזה ייחודית – ניתן לעטוף את האריזה בנייר טיפה מיוחד, בחוט רפייה או להדפיס עליה הדפסה מיוחדת אשר תגרום ללקוח להתלהב קצת יותר מהעובדה שהנה הגיע המשלוח.
  5. אריזה חזקה – כאשר הלקוחות רואים שבעל העסק בחר באריזת קרטון למשלוח קטן ולא במעטפה מרופדת (מעטפה עם ריפוד פצפצים בחלקה הפנימי) הוא מבין עד כמה היה חשוב לכם שהמוצר יגיע בשלמותו. הלקוח יעריך את ההשקעה וידע שגם אם יחליט להזמין מוצרים גדולים ושרירים הם יארזו באריזה חזקה ועמידה.

אריזות קטנות בשירות כדור הארץ

בשנים האחרונות עולה יותר ויותר קריאת הצרכנים להימנע מבזבוז מזון, לעודד שימוש בכלים רב פעמיים ולנסוע יותר בתחבורה הציבורית. אלה הם רק חלק קטן משינויים בהרגלים של אנשים רבים הרוצים לעודד קיימות, מיחזור ושמירה על איכות הסביבה.

בעלי עסקים רבים בוחרים להזמין לעסק שלהם אריזות למשלוחים קטנים העשויים מקרטון מתכלה, מחומרים ממוחזרים או אריזות קרטון הניתנות לשימוש חוזר.

סיכום

אם אתם בעלי מסעדה או עוסקים בתחום המזון ואתם עומדים בפני הזמנת אריזות למשלוחים קטנים או משלוחים גדולים חשוב שתשקלו שלושה דברים חשובים: החומר ממנו עשויה האריזה, מידת העמידות של האריזה והעיצוב החיצוני שלה.

כמובן שאסור לשכוח גם את מגבלות התקציב ולבחור באריזת קרטון למשלוחים שתיתן לכם את התועלת הגדולה ביותר.

הידיעה שהאריזה היא כבר מזמן לא רק אריזה שאמורה להוביל את המוצר בבטחה ובשלמות מנקודה א’ אל נקודה ב’, הופכת את עולם האריזה לעולם מרתק של קדמה, עיצוב וחדשנות.

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן