בחירת כלים חד פעמיים יוקרתיים

בשנים האחרונות יותר ויותר משפחות החלו להשתמש בכלים חד פעמיים יוקרתיים. את צלחות החד פעמיות הלבנות, הפשוטות והדקיקות החליפו כלים חד פעמיים מעוצבים שבקלות יכולים לבלבל את האורחים ולהידמות לכלי חרסינה ופורצלן מפוארים.

אך לא רק משפחות החלו לרכוש כלים חד פעמיים יוקרתיים, גם בעלי עסקים משתמשים בהם לפגישות אישיות או לפגישות רבות משתתפים. מדוע? מפני שאלה מעניקים אווירה יוקרתית לחדר הישיבות ואין צורך להשקיע הרבה זמן בניקוי שלהן לאחר השימוש.

4 טיפים לבחירת כלים חד פעמיים

אז איך בוחרים כלים חד פעמי למשפחה או חד פעמי לעסקים? הכנו עבורכם 4 טיפים:

  1. התאימו את עיצוב הכלי לסוג האירוע – גם הכלים החד פעמיים היוקרתיים נחלקים למספר רמות ומגוון עיצובים. יש כאלה המתאימים לאירועים משפחתיים כגון חתונה, עלייה לתורה, יום הולדת לדוגמא כלים חד פעמיים מעוצבים בלבן, זהב וכסף. לעומתם, יש כלים חד פעמיים המתאימים לאירוח של אנשי עסקים מחו”ל כגון כלים שחורים או כלים דמוי מתכת.
  2. התאימו את צורת הכלי לסוג האוכל שיוגש – במידה ואתם עומדים לארח ארוחה משפחתית גדולה הכוללת מספר מנות, סביר להניח שתרצו צלחות למנה ראשונה, מנה עיקרית וכמובן גם לקינוח. אם אתם עומדים לאחר מפגש עיסקי עם כיבוד קל, צלוחיות קטנות או קעריות יעשו את העבודה. תוכלו לבחור בין מגוון צורות של כלים חד פעמיים יוקרתיים – עיגול, מרובע, משושה, פרחונית ועוד.
  3. התאימו את סוג הכלי לסוג האוכל שיוגש – עבור עוגות, סלטים או כריכים תוכלו לבחור בכלים חד פעמיים מנייר, במבוק מתכלה, קרטון ממוחזר או פלסטיק. אך עבור מרקים ומאכלים חמים אחרים כגון פשטידות או פסטה מומלץ לבחור דווקא בכלים חד פעמיים יוקרתיים העשויים מפלסטיק עמיד בחום. הרי לא תרצו שטמפרטורת המזון תחמם את הצלחת יתר על המידה עד שהיא תימס או תיקרע.
  4. התאימו את בחירת הכלים לתקציב שלכם – היות וניתן לבחור כלים חד פעמיים בדוגמאות שונות ומחומרים שונים, טווח המחירים הוא גדול וניתן בקלות למצוא כלים חד פעמיים שיתאימו לתקציב שלכם מלבי לחרוג ממנו.

לסיכום, אם בעבר השימוש בכלים חד פעמיים היה פונקציונלי בלבד, הרי שכיום מדובר בעולם מגוון של צבעים, חומרים וצורות אותם ניתן להתאים לכל אירוע ולכל מפגש. תוכלו לבחור בין כוסות, צלחות, סכו”ם, מגשים, תבניות, קעריות ואפילו גביעי יין. נראה שאין סוף לאפשרויות האירוח וכעת נשאר רק לבחור.

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן