אריזות קרטון בהתאמה אישית – כל מה שצריך לדעת

תהליך שיווק יעיל ואפקטיבי של עסק, מצריך חשיבה רחבה על כל המרכיבים בתהליך השיווק, מתהליך הפרסום ויצירת המודעות ועד הגעת הלקוח לקופה. חווית הלקוח הינה מרכיב שהופך להיות סופר משמעותי, בעולם שכולו מחובר ברשת, וברשתות חברתיות.
לקוחות היום אוהבים לחלוק את חווית הקניה שלהם ברשתות החברתיות בין אם החוויה היא שלילית או חיובית.

על מה כדאי להקפיד כאשר מעצבים אריזות קרטון בהתאמה אישית?

ישנם כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מעצבים אריזת קרטון בהתאמה אישית.
הרעיון שתהיה לעסק אריזת קרטון מעוצבת ומקורית הינו רעיון מבורך ומלא בתועלת אך חשוב להקפיד לעשות זאת בצורה יעילה, הנה לכם כמה כללים שכדאי לשים אליהם לב:

  • אריזת הקרטון צריכה להיות מתאימה למוצר שלכם, במידה ויש לכם את המוצר בכמה גדלים, עצבו יותר מאריזה אחת והתאימו את המוצר לאריזה בצורה הכי מדוייקת שאפשר ושתהיה נוחה לפתיחה ולשימוש הלקוח.
  • חשבו על אריזה שהלקוח, יעשה בה שימוש חוזר, שימוש חוזר של האריזה יעשה לכם תהליך מיתוג פאסיבי, גם כאשר הלקוח ישתמש באריזות הקרטון לשימושים אחרים, ובכך ייתכן והאריזה תמשיך לקבל עוד חשיפה.
  • כחלק מחווית הקנייה תהליך ה- UNBOXING של האריזה הינו חלק חשוב בחווית הקניה של הלקוח, לכן ככל שהאריזה תהיה מושקעת ומושכת את העין כך גם תהליך ה- UNBOXING של הלקוח יהיה מרגש יותר ויוסיף לחוויה.
  • דאגו שהאריזה תיראה טוב ותצטלם יפה – היום אנשים אוהבים להעלות לרשת את המוצרים שהם קנו, בתוך זה גם נכללת האריזה, בדקו שגם כשאר מצלמים את האריזה ניתן לראות בבירור את שם המותג, לוגו, וכל מה שמשרת את מיתוג העסק שלכם.

אריזות קרטון בהתאמה אישית במחירים נוחים לצרכן

כיום ייצור אריזות קרטון בהתאמה אישית, ניתן למצוא אצלנו בגל יסמין במחירים הגונים ונוחים לצרכן, בים אם מדובר בקרטונים לפיצה, אריזות טייק אווי, או כל פתרון אריזה אחר, אנו מקפידים על איפיון נכון של העסק בכדיי לעזור לכל לקוח לבחור את האריזה המדוייקת ביותר עבור העסק שלו. אריזות הקרטון בגל יסמין הינם אריזות הקרטון האיכותיות ביותר במשק בישראל, אנחנו מקפידים על איכות המוצר, מיתוג העסק על גביי האריזה, וחוויה איכותית ונוחה ללקוחות העסק.

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן